Asmira'nın Çorbası

asmira, forumdan tarifin sahibi. Çorba, “yıldız şehriyeden yapılan değişik çorba” başlığında tarif edilmiş.

Malzemeler

6-7 yemek kaşığı şehriye (ya da istenildiği kadar)
tavuk suyu + su
2 kaşık yoğurt
1/2 limon suyu
yumurta sarısı
sıvı yağ / tereyağı
nane
tuz

Yapılışı

Yağda şehriyelerin yarısı kavrulur. Tavuk suyu ve su eklenip geri kalan şehriyeler de ilave edilir. Kaynayınca; yoğurt, yumurta sarısı ve limon suyu ile terbiye hazırlanıp içine azar azar çorbadan sıcak su katılıp ılıştırılarak çorbaya karıştırılır. Son olarak kızgın yağ ve nane ilavesiyle servis yapılır.

Yorumlar

  1. sayfan cok guzel olmus meduracım:)ellerıne saglık:):):)bu arada bıkac tarıfını denedım enfes...tekrar ıstek aldılar yapılınca bu sefer resımlenıp yayınlanacak:):):)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, sayfa tasarımı eşimin, sayfanın altında yazan "cadura" eşim olur ;)

    Fotoğrafları da o çekiyor, benim ceple çektiklerimi beğenmiyor, tahmin edersin.

    Hangi tarifleri denediğini çok merak ediyorum, görüntüle bakalım, öğreniriz, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. oooooo eş dayanışması demek:):):) bugün irmik helvanı denedım harıka oldu bunu resımledım sonunda:) bırde senın tarıfınle uzumlu kekı meyvalı keki,baska bıkac tane daha var ısımlerı aklımda degıl denedım enfes:D ellerıne saglık...

    sevgılerımle...

    YanıtlaSil
  4. Sen ne kadar hızlısın maşallah, bilgisayarınız mutfakta mı kurulu? Mutfaktan çıkamıyor olmaz lazım da :)

    YanıtlaSil
  5. medura,daha önce pişirip forumda yazmıştın.şimdi de senin blogunda görmek öyle hoşuma gitti ki!ellerine,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Senin de ellerine sağlık asmira, benim ve eşimin de çok hoşumuza gitti bu çorba. Yediğimiz en lezzetli çorbalardan biri.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder