Kahveli Puding


Bu sefer açık kahverengi olsun istedim, biraz da kahve koksun. Kıvamı da köpüksü olsun. Böyle birşey ortaya çıktı...


Malzemeler


750 ml. süt
6 yemek kaşığı toz şeker (138 gr.)
1 yemek kaşığı kakao (10 gr.)
1 silme yemek kaşığı granül kahve (6 gr.)
2 yemek kaşığı nişasta (32 gr.)
2 yemek kaşığı un (32 gr.)
1 kutu krema (200 ml.)


Yapılışı


Krema dışındaki malzemeler çırpma teli yardımıyla muhallebi kıvamında pişirilir. Krema eklenip mikser ile 3-5 dakika çırpılır. Kaselere boşaltılır. 


Bu ölçüye göre fotoğraftaki kaselerle 5 porsiyon tatlı elde ediliyor. 

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık arkadaşım çok leziz
    görünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Rengini çok sevdim tadı şüphesiz harikadır.Ellerine sağlık. İglo etkinliğinde sordum ama gelemeyeceğini söylediler tanışmayı çok isterdim inşallah bir dahaki sefere sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Kahveyi çok sevdiğim için kahveli lezzetlerede bayılıyorum ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, güzel yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  5. şükür dns işini ayarladım özgürce girebiliyorum boguma:)nefis olmuş nefis elllerine sağlık medura..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder