Sac Böreği



Annemin göz kararı yaptığı tariflerden biri. Nihayet didik didik soru sorarak miktarları öğrenebildim. 

Hamur Malzemeler

1 kg.'dan biraz fazla un
su ve tuz

Harç Malzemeleri

500 gr. kıyma
7-8 sivri biber
3-4 domates
tuz, karabiber

ya da peynir ve maydanoz

yağlamak için; tereyağ

Yapılışı

Hamur tutulup dinlendirilir. Küçük bezeler yapılıp açılır, dairenin yarısına harç koyulup yarım ay şeklinde kapatılır. Sac üzerinde pişirilir, pişirilenler eritilmemiş tereyağ sürülerek yağlanır sonra bir süreliğine kilo kaygısına ara verilir :)

Yorumlar

  1. ben börekleri yemekten bu hale geldim ama yinede diyet yapamıyorum ne yapayım seviyorum yemeyi yedirmeyi:))))))))))
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Annelerimizin bu göz kararı harika tarifleri nefis oluyor.Aynı şey bizde de var.Annemin bir çok göz kararı tarifini ben evde çok fazla deneme yaparak bulabildim. Ellerinize sağlık.Sevgiler.Mine

    YanıtlaSil
  3. mmm nefis kokar o şimdi

    YanıtlaSil
  4. sonra bir süreliğine kilo kaygısına ara verilir :)

    Bayıldım bu bölüme :):)

    Yazın babaannemlerin bahçeli evinde pek sık yapardım. Elinize sağlık. Ispanaklısı da güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Ben de son bölüme bayıldım :)

    Böyle gözleme tarzı börekleri çok severim çook :)

    Annenizin de eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Neffis görünüyor:)
    içerde ders çalışan arada 2 dakikalığına ara veren bir öğrenciye ne güzel olurdu yemesi:)
    ellerinize sağlık.
    Bu arada ziyaretinizden çok memnun kaldım,ziyaretiniz sayesinde sayfanızdan haberdar oldum bundan sonra seyrimdesiniz.

    YanıtlaSil
  7. Ben de Mutfak Havlusu'nu bir süredir reader'dan beğenerek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder